Mengenai Pengarang

Terima kasih kerana mengunjungi Blog ini..Untuk mendapatkan paparan yang lebih baik, sila gunakan Mozilla Firefox. Segala komen/cadangan amatlah dialu-alukan. Sekiranya saudara/i ingin bicara sesuatu coretlah pada ruangan hiwar yang di sediakan. Harapan ana semoga dengan kewujudan blog ini dapat memberi manfaat dan kebaikan buat semua..

= SILA HUBUNGI =

====== Email : natrah_abadie@yahoo.com ======

Nama Pemilik:

Nazraton Aiedah Binti Isa

Asal-Usul:

Berasal dari Kampung Datok, Alor Star, Kedah Darul Aman.

Pendidikan:

Mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Kampung Belukar, Kedah dari darjah 1 hingga 6. Seterusnya ana melanjutkan pelajaran ke peringkat menengah di SM(A) Al-Kahairiah, Kuala Nerang, Kedah dari tingkatan 1 hingga tingkatan 5. Selepas tamat SPM, ana berpindah ke Sek. Men Agama Persekutuan Labu di Negeri Sembilan. Setelah tamat STPM ana melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah sarjana Muda Pendidikan Islam di UKM sekarang.

=Kata-kata Pengarang =

Penulisan yang terhasil di dalam blog ini sama sekali tidak ada kena mengena dengan peribadi sesiapa dan mana-mana pihak samada yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia. tetapi sekiranya terdapat topik-topik yang menyentuh perihal mana-mana individu atau mana-mana pihak, kalam ini bukan berniat untuk mengaibkan dan menjatuhkan maruah sesiapa. ianya sekadar renungan, pedoman dan iktibar sahaja. Perlu ditegaskan di sini juga, sekiranya terdapat pertentangan dengan fakta terutamanya al-Quran dan Hadith, maka penulisan ini adalah terbatal dan tidak sah dengan sendirinya. Segala yang baik itu merupakan ilham daripada Allah s.w.t jua, manakala jika ada keburukan adalah kelemahan penulis sendiri. Dengan harapan agar pelawat mengambil segala yang positif sahaja untuk di jadikan pedoman hidup. Walaubagaimana pun, isi artikel-artikel yang terkandung dalam blog ini tidak semestinya 100% . Ada kelebihan dan kekurangan dalam blog ini. Semoga apa yang di sampaikan menjadi panduan untuk semua.

Wallahu’alam.

Sunday, November 2, 2008

0 Comments:

 
Personal - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger